Buletin informativ Legea 544/2001

 

Lista informațiilor de interes public, communicate din oficiu, potrivit Art.5 din Legea 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public

 

  • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Direcției de Sănătate Publică Sibiu;
  • Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al instituției;
  • Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituției și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice;
  • Coordonatele de contact ale autoritatii sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet, programul de funcționare;
  • Programul de audiențe;
  • Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil;
  • Programele și strategiile proprii;
  • Lista cuprinzând documentele de interes public;
  • Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;
  • Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate;

Lista informațiilor de interes public communicate la cerere, potrivit Art. 6 din Legea 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare

  • Materiale de informare a populației, anunțuri, comunicate de presă;
  • Politici si strategii privind sănătatea populației în județ, date statistice referitoare la starea și evoluția stării de sănătate a populației;
  • Raportul annual de activitate al Direcției de Sănătate Publică Sibiu;
  • Indicatori privind activitatea desfășurată de instituție: numărul total al autorizațiilor, numărul total al acțiunilor de control, numărul total al sesizărilor, cererilor și plângerilor înregistrate, numărul total al avizelor și recomandărilor, numărul total al sancțiunilor aplicate în condițiile legii;
  • Anunț concursuri;

Lista informațiilor exeptate de la comunicare, pentru respectarea principului confidențialității, păstrării secretului professional și de serviciu și  informațiilor exceptate de lege de la comunicarea publică

  • Rapoartele de control administrativ;
  • Sesizările şi documentele privind cercetarea disciplinară, raportul și constatările comisiilor de disciplină;
  • Notele de serviciu cu caracter intern;
  • Numele, prenumele, adresa de domiciliu, adresa elecronică personală și numerele de telefon ale angajaţilor din cadrul autorităţii;
  • Sesizările, cererile şi plângerile persoanelor vizate, ale operatorilor de date cu carcater personal, precum şi ale altor persoane interesate;
  • Registre de corespondență, de cereri, plângeri, sesizări, arhivă, etc…;
  • Procesele-verbale de constatare;
  • Rapoartele întocmite ca urmare a acţiunilor de control;
  • Informațiile considerate secret professional/de serviciu;
  • Raportările se fac către Ministerul Sănătăţii;
  • Documentele a căror comunicare publică poate afecta dreptul la imagine, demnitate, dreptul la viaţă intimă, familială şi privată sau care pot influenţa dosarele aflate pe rolul instanţelor de judecată;
  • Decizii și dispoziții interne emise de conducerea/departamentele DSP Sibiu;
  • Datele medicale sau personale ale beneficiarilor serviciilor DSP Sibiu;
  • Statele de plată a salariilor;
  • Planificările trimestriale și anuale a controalelor;
  • Registrul unic al cabinetelor medicale

Ordinul ministrului sanatatii nr 335/11.03.2021 privind aprobarea Procedurii de recrutare si selectie a personalului angajat in afara organigramei in cadrul proiectelor finantate din fonduri externe nerambursabile derulate de catre Ministerul Sanatatii si unitatile cu personalitate juridica aflate in suboerdinea, sub autoritatea sau in coordonarea acestuia, cu rugamintea de a o avea in vedere la o eventuala recrutare a personalului, in afara organigramei, daca derulati sau veti derula proiecte cu finantare europeana nerambursabila.

OrdinAprobareProceduraRecrutaresiSelectie

Anexa 1 Grila de Evaluare CV

Anexa 2 Plan de interviu

Anexa 3 Grila de selectie _interviu

Anexa 4 PV selectie

Anexa 5.Imputernicire

Anexa 6 opis